ŠTUDIJA PRIMERA RETAIL

Aperol Aperitivo

Kaj

Skupina Campari je želela slovenskemu občinstvu približati in predstaviti Italijanski način življenja ''la vita e bella'' z vrhnunsko pijačo – aperitivom, prijatelji, dobro hrano in recepturo, kako pravilno pripraviti Aperol Spritz. Številni Aperol Aperitivo večeri so potekali v različnih znanih in popularnih barih po celotni Sloveniji.

WOW – efekt

Barman je vedno srce dogodka, kjer si lahko obiskovalci ogledujejo atraktivno pripravo Aperol Spritza. Prav tako so na dogodku številne hostese, privlačne nagrade za obiskovalce, polaroidne fotografije, fotograf, ki ovekoveči nepozabne trenutne, hrana, glasba v živo in res veliko prave zabave.

2500+

Zadovoljne stranke

Uspešna idejna zasnova

Ustvarjanje odličnega Aperol razpoloženja po mestnih barih

Galerija

 CS6 4
 CS6 6
 CS6 3
 CS6 5
 CS6 7
 CS6 8
 CS6 2
 CS6 9
Quote

#‎AperolSpritz ‪#‎SpritzUpYourLife ‪#‎Friends ‪#‎GoodTimes #Italyvibe

Študije primerov - RETAIL

Študija primera retail
Pernod Ricard
Študija primera retail
L’Oréal
Študija primera retail
Heineken UCL
Študija primera retail
Barcaffe Black & Easy soba
Študija primera retail
Aperol Aperitivo
Študija primera retail
3M
MPG Retail - Music makes the world go round