ŠTUDIJA PRIMERA RETAIL

L’Oréal

Kaj

Pospeševanje prodaje za L’Oréal Paris, ki velja za eno vodilnih podjetij na področju celostne skrbi za lepoto in ki združuje najkvalitetnejše prestižne lepotne rešitve, namenjene širši množici. Blagovna znamka L’Oréal Paris obsega štiri glavna področja – barve za lase, kozmetika, nega za lase in nega kože. Pospeševalci prodaje so bili prisotni na vseh množičnih maloprodajnih prostorih – hipermarketih, supermarketih in lekarnah, kjer so s svojim znanjem in izkušnjami skrbeli za promocijo in rast prodaje produktov.

WOW – efekt

Z ekipo šestih pospeševalcev prodaje smo pokrivali celotno Slovenijo – kar 336 trgovin. Naša prisotnost je močno povečala prodajne rezultate, s čimer smo dosegli zastavljene cilje. Dosegli smo tudi, da so nam namenili več dodatnih zaslonov za promocijo izdelkov in da je bilo na policah več prostora za L’Oréal Paris produkte. Prav tako je naša izkušena ekipa poskrbela za izobraževanje kadra, ki je zadolžen za pomoč in prodajo lepotnih izdelkov v trgovinah in s tem zagotovila boljšo uporabniško izkušnjo kupcev. Ne samo, da so kupcem svetovali o tem, kateri produkt je najprimernejši, prav tako so jih opremili s celotnim ''make-up'' videzom z izdelki iz različnih drogerij.
Letno organiziramo za svojega zvestega naročnika in ekipo pospeševalcev dva ''team buildinga'', kjer združujemo posel z užitkom.

++

Izredna rast prodaje

''Make it Happen'' projekt

''Find a Look'' projekt

''DM Look'' promocijske aktivnosti

Premierna predstavitev L’Oréal Pure Clay maske

DM tek z L’Oréal stojnico

Galerija

 CS9 4
 CS9 6
 CS9 3
Quote

#loreal #paris #retail #kozmetika #pospeševanjeprodaje

Študije primerov - RETAIL

Študija primera retail
Pernod Ricard
Študija primera retail
L’Oréal
Študija primera retail
Heineken UCL
Študija primera retail
Barcaffe Black & Easy soba
Študija primera retail
Aperol Aperitivo
Študija primera retail
3M
MPG Retail - Music makes the world go round