RETAIL izkušnja predstavlja trenutek resnice, ko se posamezniki odločajo o nakupu in se potrošniki spreobrnejo v stranke.

Uporaba in vrednotenje podatkov o posamezni trgovini, da bi ugotovili, kaj najbolje vpliva na odločitve o nakupu potrošnikov, bo zagotovilo odličnost pri izvedbi in-store promocij, torej promocij v trgovinah. MPG zagotavlja dokazane izkušnje, potrebna orodja in marketinško strategijo, potrebno za integracijo pravih marketinških orodij za doseganje določenih rezultatov in ciljev.

POSPEŠEVANJE PRODAJE

Dobri odnosi z vodjo ključnih kupcev in prodajnimi mesti zagotavljajo dostop in sodelovanje v več kot 10.000 trgovinah, ki zagotavljajo najboljše pozicioniranje in prepoznavnost vaših izdelkov. Poskrbimo, da bodo vaši izdelki povezani s potrošniki z namenskimi, skupnimi ali specializiranimi merchandising rešitvami z močnim vplivom na njihovo končno odločitev o nakupu.

  • Promotional campaign development and support
  • Relationship management
  • Seasonal - tactical solutions
  • Market blitz
  • Innovative technology
  • Category solutions
  • Plan-o-gram assurance
  • Auditing I real-time reporting
Quote

LJUDJE NE KUPUJEJO IZDELKOV ALI STORITEV. ZANIMAJO JIH ODNOSI, ZGODBE IN ČAR.

Študije primerov - RETAIL

Študija primera retail
3M
Študija primera retail
Aperol Aperitivo
Študija primera retail
Barcaffe Black & Easy soba
Študija primera retail
Heineken UCL
Študija primera retail
L’Oréal
Študija primera retail
Pernod Ricard
MPG Digital